4 Ağustos 2010 Çarşamba

Squamate & Sequined

Pullu payetli elbiseler hakkında ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama ben ne zaman birinin üstünde görsem çok beğeniyorum ama kendim alamıyorum bir türlü.. Gerçi bir düğün için sis'n dolabından çalmışlığım vardır. Geçenlerde internette gezinirken inanılmaz bir site buldum lavintage.com
Fiyat aralığıda bu tarz elbiselere göre oldukça uygundu (75-85$) ayrıca vintage olma özelliğide taşıyorlar. Almak istedğiniz takdirde belli bir shipping ücreti karşılığında evinize kadar da teslim elbiseniz.





Bana göre elbiselerin tek kusurları boylarıydı, onları da dikiş makinemle halledebilceğime inandım ama nerde giyerim sorusuna cevap bulamadğımdan cesaret edip alamadım alırsanız ya da bakar beğenirseniz söyleyin :) bana da cesaret verin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder