6 Ağustos 2010 Cuma

Must be mine!!!


Sizin de her giydiğini beğendiğiniz, o elbiseler, o ayakkabılar bende de olsa dediğiniz birileri vardır heralde..Benim için o kişi Sarah Jessica Parker.Tüm Sex and the City bölümlerini seyrettikten sonra bizi filmleriyle ödüllendirdiler ve tabii daha fazla kıskanacak şey verdiler elimize.Doğruyu söyleyin siz de her giydiklerine bayılmıyor musunuz ? J.
Hem renkten korkmamak hem de onsuz bu kadar güzel giyinebilmek…Şimdi sırada benim seçtiklerim…


Her bayanın dolabında klasik bir siyah elbise olmalı.Mümkünse benimki 5 numaradan olsun..







Sade kırmızı halı seçimleri.. Benim favorim burada ise 3 numara.








Şimdi de sırada renga renga rengarenk…hangisini seçtim mi?? Tabii ki rengarenk McQueen…






         
                







Ve tabii muhteşem taçlar.İşte asıl benim olmalı dediklerim J.




Ya siz kimleri beğenip, dolaplarını talan etmek isterdiniz?

3 yorum:

  1. Ben sarı mini elbiseye bittim...

    YanıtlaSil
  2. yazının Çok geniş bir araştırmanın sonucu olarak ortaya çıktığı her halinden belli.Zengin görsellerle hazırladığın haber çok hoş.Şık bir blogun ve kaliteli yazıların var.Yazılarının devamını merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  3. Hande, bende sarı elbise ve bronz ten ikilisine bayıldım :)
    Aysan çok teşekkür ederim ama blog sadece benim yazılarımı içermiyor, bir de kardeşim var ve birlikte yazıyoruz...Bizi daha çok buralarda görüceğinizin garantisini de birlikte veriyoruz :)Beni çok mutlu eden yorumun için de teşekkürler...

    YanıtlaSil