20 Ağustos 2010 Cuma

Miss beauty



Türkiye ya da Dünya Güzellik Yarışmalarıyla ne kadar ilgilenirsiniz bilmiyorum ama ben geçenlerde tesadüfen gördüğüm 2010  Miss Türkiye güzelinin provada Türkiye’nin ulusal kostümü olarak Tanju Babacan tarafından tasarlanan elbisesini görünce baya bi meraklandım ve araştırdım.Bakalım elbise hakkında en sonunda siz ne düşüneceksiniz??

Yarışmada kızlara Tanju Babacan tarafından ‘Çatlak’ adı verilen koleksiyon giydirilmiş.





    

   


  




  





Bu da Burcu Esmersoy'un bence süper kıyafeti




Şimdi biraz da dünyaya açılalım...

Miss USA

Miss Fransa
  

Miss Yunanistan

Miss İngiltere

Miss İsviçre

Miss Avustralya

Miss Belçika

Miss Bahamalar

Miss Finlandiya
 


Miss İsrail

Miss Arnavutluk

Miss Curacao

Miss Haiti

Miss Kanada

Miss Lübnan

Miss İtalya

Miss Japonya

Miss Kıbrıs

Miss Kazakistn

Miss Ukrayna

Miss Angalo

Miss El Salvador

Miss Panama

Miss Gana

Miss Kolombiya

Miss Guam

Bu gördüğünz kıyafetlerin hepsi milli kıyafet geçişi sırasında giyilecek elbiseler.
Biz genel olarak hepsini moda katliamı olarak değerlendirdik.
Son olarak da...

Miss Türkiye


Elbiseyle ilgili detayları modacı şöyle anlatmış:

Kostüm yaklaşık 4 kilo...
İpek şifonlar kullanılarak, 1.5 ayda hazırlandı. 
Kıyafette uzun sedir kordonları kullanıldı. 
Başlıkta 14 bin swarovski taş kullanıldı.
Kıyafetin tek gözünün kapalı olması da Fatır Suresi’ndeki gibi, gönül gözünün açıklığını temsil ediyormuş.

Bu kıyafet ayrıca Japonya'da 60 ülkenin katıldığı güzellik yarışmasında da ödül adı.

Peki sizce bu elbise Türkiye mi????


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder